Van Der Vliet

Veelgestelde vragen

Bestellen

Zijn de producten in een andere opstelling verkrijgbaar?

Verschillende producten uit onze collectie zijn aan te passen naar persoonlijke smaak. Voor alle banken uit onze collectie is er is keuze uit verschillende soorten opstellingen, bekleding, kleuren en extra functies. 

Zijn de producten op voorraad?

Een groot aantal van onze producten zijn op voorraad in ons magazijn. Echter is het niet haalbaar om alle producten op voorraad te hebben. In dit geval kunnen wij het product voor u bestellen.

Wat is de levertijd van een product?

De door ons genoemde levertijd geldt als een richtlijn en is nooit bindend. Dit omdat wij van derden afhankelijk zijn. Onze levertijd is 12 weken of zoveel eerder als mogelijk. Mocht de levertijd met meer dan 4 weken uitlopen, dan heeft u de mogelijkheid deze goederen zonder kosten te annuleren.

Kan een product bij jullie opgeslagen worden?

Nadat wij aan u gemeld hebben dat de door u bestelde goederen bij ons binnen zijn, dan worden deze maximaal 3 weken kosteloos voor u opgeslagen. Na deze periode kunnen wij kosten in rekening brengen.

Zijn alle producten van de website in de winkel te zien?

Wij streven er naar om onze website en showroom zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Helaas kan het soms gebeuren dat niet de gehele collectie op de website staat of dat een product van de website is uitverkocht in de winkel. Zoals eerder aangegeven kunnen producten voor u besteld worden.

Kan ik een product via de website bestellen?

Online bestellen is bij Van der Vliet Wonen mogelijk. Op onze website tref je geen webshop, maar stuur een mail naar info@vdvliet.nl met daarin je adres gegevens en de naam van het betreffende product. Wij maken dan een order aan en tegen een geringe vergoeding verzenden wij het product. Verzendkosten zijn op basis van de tarieven van postNL of een pakketdienst. Veel producten zijn uit voorraad leverbaar. Gezien wij geen webshop beheren nemen wij online bestelde producten niet retour.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen in de winkel?

In de winkel kan er contant of per pin betaald worden. betalen met creditcard is niet mogelijk.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Op welke manier kan er betaald worden tijdens de bezorging van mijn product?

Bij aflevering dient aan de bezorger contant of per pin te worden betaald. Betalen met creditcard is niet mogelijk. Artikelen zullen nooit onbetaald achter gelaten worden door de bezorger. De betaling overmaken is mogelijk. Het bedrag dient dan een dag voor levering bij ons op de rekening te staan o.v.v. ordernummer en klant nummer.

 Wat zijn de bezorg- en montagekosten van een product?

Dit is afhankelijk van uw woonplaats. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

 Wat zijn de verzendkosten van een online product?

De verzendkosten zijn op basis van de tarieven van postNL of een pakketdienst. Als u de specifieke verzendkosten voor een product wilt weten kunt u contact met ons opnemen.

Bezorgen

Kan mijn product aan huis bezorgd worden?

Ja, bij Van der Vliet Wonen is het mogelijk om grote meubilair te laten bezorgen aan huis. De meubels worden in huis geplaatst en indien nodig in elkaar gezet. Hier zitten wel kosten aangebonden. Voor meer informatie over de bezorging en de voorwaarden daarvan kunt u contact met ons opnemen.

 Kan ik mijn product afhalen in de winkel?

Ja, dit kan altijd als het product bij ons in de winkel aanwezig is.

Garantie

Wat is de garantie op mijn product?

Van der Vliet Wonen geeft standaard 2 jaar CBW garantie op al het groot meubilair m.u.v. afgeprijsde artikelen, showmodellen of anders vermeld. Het is bij Van der Vliet Wonen mogelijk om garantie bij te kopen. Het All In House servicepakket bied 5 jaar garantie en professionele hulp bij verzorging. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.                                                                     

Ruilen

Kan ik het aangekochte product ruilen?

Het is alleen mogelijk om accessoires en wanddecoratie in originele verpakking te ruilen binnen 8 dagen met een originele kassabon. Beschadigde- en uitverkoopartikelen uitgesloten. Let op: ruilen van bestelde goederen is niet mogelijk.

 Krijg ik mijn geld terug als ik een product geruild hebt?

Nee, het product kan geruild worden voor een ander product of voor een waardebon van Van der Vliet Wonen. Aan de waardebon zit geen houdbaarheidsdatum vast. 

 Kan ik een uitverkoop product ruilen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is mogelijk onder enkele voorwaarden. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Zijn er annuleringskosten aan verbonden?

Bij een eenzijdige annulering van een besteld artikel brengen wij de volgende kosten in rekening:

30% van de artikelprijs indien de artikelen nog niet bij ons binnen zijn.

50% van de artikelprijs indien de artikelen reeds bij ons zijn uitgeleverd.

Onderhoud

Moet ik mijn product onderhouden?

Ja, dit raden wij zeker aan. Echter is het afhankelijk van het product en het materiaal van het product waarmee het product onderhouden moet worden.

Waarmee kan ik mijn product onderhouden?

In onze showroom hebben wij een groot aanbod aan verzorgingsproducten. Voor advies over het verzorgingsproduct dat uw product nodig heeft kunt u contact met ons opnemen.

Klachten

Waar kan ik terecht met mijn klachten en/of opmerkingen?

Voor klachten en/of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar order@vdvliet.nl. Graag hierbij vermelden wat uw klacht is, foto’s bij eventuele schade, ordernummer en persoonlijke gegevens.

Let op: klachten over geleverde goederen dienen zo snel mogelijk bij ons te worden gemeld. Ten minste binnen 14 dagen na levering. Als binnen 14 dagen na levering geen melding door de klant is gemaakt dan wordt aangenomen dat de goederen onbeschadigd zijn geleverd.